Preskoči na glavno vsebino

Center za socialno delo Koroška

  • Ozka ulica 1
    2380 Slovenj Gradec
  • T: 08 181 03 01
  • F: 02 885 01 02
  • E: gp-csd.koros@gov.si

Center za socialno delo Koroška

Zaradi ponovne razglasitve epidemije nalezljive bolezni COVID-19 na območju Republike Slovenije, CSD Koroška izvaja naloge iz Načrta dejavnosti ob pojavu epidemije nalezljive bolezni, ki zajema tudi izvajanje socialnovarstvenih storitev po določilih Zakona o socialnem varstvu in psihosocialne pomoči.

Uporabnikom smo v poslovnem času dosegljivi na telefonskih številkah enot CSD Koroška:

  • Enota Dravograd: (02) 87 23 630
  • Enota Radlje ob Dravi: (02) 88 79 732
  • Enota Ravne na Koroškem: (02) 82 16 370
  • Enota Slovenj Gradec: (02) 88 50 124

Izven poslovnega časa smo za uporabnike dosegljivi na telefonski številki: 031 309 561

Obvestilo Centra za socialno delo

Spoštovani uporabniki,

glede na pojav koronavirusa v Sloveniji prosimo obiskovalce Centra za socialno delo, da do nadaljnjega, za zaščito vseh uporabnikov vstopajo v prostore centra samo v nujnem primeru.

S strokovnimi delavkami in delavci kontaktirajte preko telefona ali preko e-pošte. V primeru, če morate oddati vlogo ali drugo dokumentacijo jo oddajte v poštni nabiralnik ob vhodnih vratih.

Na takšen način želimo zavarovati zdravje vseh občanov in preprečiti širjenje bolezni.

Hvala za razumevanje.

Zajema področje 4 upravnih enot: Dravograd, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem ter Slovenj Gradec.

Število prebivalcev v regiji (na dan 1.7.2018): 70.603

Uradne ure:

pon.: 08.00 - 12.00 in 13.00 - 15.00
sre.: 08.00 - 12.00 in 13.00 - 17.00
pet.: 08.00 - 12.00

Poslovni čas:

pon., tor., čet.: 07.00 - 15.00
sre.: 07.00 - 17.00
pet.: 07.00 - 13.00

Obvestila

28. 10. 2020

Vlaganje vlog v času razglašene epidemije

V času razglašene epidemije je vlaganje vlog na centre za socialno delo spremenjeno. Vlaganje vlog na centre za socialno delo je možno na naslednje načine:

  • preko e-uprave,
  • po elektronski pošti,
  • po navadni pošti in
  • v poštne nabiralnike na centrih za socialno delo.

Center za socialno delo Koroška svojo dejavnost izvaja na sedežu v Slovenj Gradcu ter na enotah Dravograd, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem ter Slovenj Gradec.

CSD Koroška izvaja tudi naloge regijskega značaja, in sicer delujejo:

Predvidena je še ena regijskega značaja, in sicer:

Socialna varnost, ki jo želi zagotoviti država vsem svojim državljanom (Zakon o socialnem varstvu), obsega preprečevanje in reševanje socialne problematike posameznikov, družine in skupin prebivalstva, njena dejavnost pa so storitve in ukrepi namenjeni preprečevanju in odpravljanju socialnih stisk in težav ter denarno socialne pomoči namenjene tistim posameznikom, ki si sami materialne varnosti ne morejo zagotoviti.

Na Centru za socialno delo Koroška želimo zagotavljati posamezniku, družini in skupini prebivalstva pravice iz socialnega varstva, ki obsegajo:

Država nas pooblašča, da svojo dejavnost, v skladu z zakonodajo, opravljamo tudi po javnih pooblastilih z namenom zaščite otrok in odraslih, ki sami ne morejo poskrbeti za svoje koristi.

Želimo, da tudi z našo pomočjo živite bolje in tako lažje sledite svojim željam. Predvsem pa želimo pomagati staršem in otrokom pri zagotavljanju boljših pogojev za njihov razvoj, kot tudi starejšim boljše pogoje v obdobju staranja.

Socialnovarstvene storitve

Izvajanje socialnovarstvenih storitev nam predpisuje Zakon o socialnem varstvu, podrobneje pa izvajanje le-teh predpisuje Pravilnik o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev.

Socialnovarstvene storitve so:

Prva socialna pomoč, ki obsega pomoč pri prepoznavanju socialne stiske ali težave, oceno možnih rešitev, seznanjanje upravičenca z možnimi socialnovarstvenimi storitvami in dajatvami, z obveznostmi, ki sledijo izbiri storitve ali dajatve ter predstavitev mreže izvajalcev, ki lahko upravičencu nudijo pomoč. Upravičenec do prve socialne pomoči je vsakdo, ki se znajde v socialni stiski, če se za storitev odloči prostovoljno, če sprejme storitev, ki jo center začne na pobudo upravičenih predlagateljev, ali če pristane na storitev, ki jo začne center po uradni dolžnosti, ali na osnovi obvestil organov in zavodov, ki so ugotovili socialno ogroženost upravičenca.

Osebna pomoč, ki obsega svetovanje, urejanje in vodenje z namenom, da bi posamezniku omogočili razvijanje, dopolnjevanje, ohranjanje ter izboljševanje njegovih socialnih zmožnosti. Upravičenci so posamezniki, ki so zaradi različnih vzrokov v socialni stiski, prognoza njihovih težav pa kaže, da bi lahko ob ustrezni strokovni pomoči v svojem okolju normalno živeli.

Pomoč družini za dom, ki obsega strokovno svetovanje in pomoč pri urejanju odnosov med družinskimi člani, strokovno svetovanje in pomoč pri skrbi za otroke in usposabljanje družine za opravljanje njene vsakdanje vloge. Upravičenci do storitve so posamezniki in družine v primerih, ko socialne stiske in težave izhajajo iz neurejenih odnosov v družini in so rešljive le s spremembami v družini kot celoti, kadar družina išče strokovno svetovanje in pomoč pri skrbi za otroke, vendar poznani vzorci vedenja in znanja družine ne zadoščajo za odpravljanje težav ter v primerih, ko socialne stiske dveh ali več družinskih članov za zagotovitev normalnih pogojev za obstanek in razvoj družine zahtevajo trajnejšo podporo in vodenje. Pogoj za uporabo storitve sta ocena, da so družinski člani motivirani za uresničevanje potrebnih sprememb v svojih socialnih vlogah ter sprejem dogovora o sodelovanju.

Institucionalno varstvo, kot pomoč pri urejanju in plačevanju storitev.

Zaposlitev pod posebnimi pogoji, kot pomoč pri urejanju zaposlitve.

Javna pooblastila so naloge, katere izvaja Center za socialno delo na podlagi številnih zakonskih, podzakonskih in drugih predpisov, zlasti:

Postopki javnih pooblastil se vodijo po Zakonu o splošnem upravnem postopku.